שלום חברים
ברצוני לעסוק בסוגיה אשר הולכת ומתחזקת עם השנים
לפני כחמישה עשורים לא היה קיים הגה הדראולי – אלא רק הגה מכני בלבד
החיסרון המרכזי של הגה זה הוא הקושי הרב בסיבוב גלגל ההגה ןבמיוחד ברכבים כבדים כגון משאיות וטרקטורים
עם השנים הומצא ההגה הההידראולי אשר פועל ע"י לחץ שמן אשר מותז בלחץ על מנגנון ההגה ובכך מסייע להזזת ההגה
בשנים האחרונות החלה מגמה הולכת וגוברת של שימוש בהגה חשמלי
מה הוא הגה חשמלי? וכיצד הוא פועל?
הגה חשמלי הינו בעצם מנוע חשמלי בעל חיישן אשר מזהה את רצון הנהג ומפעיל את המנוע ההגה החשמלי ואותו כיוון אליו רצה הנהג לסובב את גלגל ההגה
ליתר פירוט- נגיד שנהג הרכב מתכוון להסיט את גלגל ההגה ימינה, מה שקורה זה שחיישן מיוחד מזהה את הסנטימטר הראשון לכיוון הסיבוב ומייד מפעיל סיוע של המנוע החשמלי לאותו כיוון אליו סובב גלגל ההגה
כשאר הנהג מסובב לכיוון השנה מייד החיישן מזהה זאת ומפעיל את המנוע לכיוון השני
כך בעצם תהליך סיבוב גלגל ההגה נעשה יותר קל
במהלך השנים סליל המנוע או החיישן מתקלקל ואז נדלקת נורת תקלה , ומייד ההגה נעשה קשה.
במצב שכזה צריך לשלוח את ההגה לשיפוץ
חשוב שהשיפוץ ייתבצע במקצוענות רבה ועם כל האישורים הנחוצים
כי בבטיחות לא משחקים
רוצים לשפץ הגה חשמלי לרכב?
www.mbm-marketing.co.il